Ignorera.

Jag tänker inte be om ursäkt nu. Jag har dåligt samvete OKEJ? Jag fortsätter som om inget hänt:D

Senaste tiden har vart skola och jobb typ enbart för mig. Jag har skrivitk omtenta i psykologi och den gick itne heller som den skulle. Jag och Ossi ska därför ta tag i våra liv och tillbringa mer tid vid de böckerna nu. Men när ska jag hinna allt??
Nästa vecka ska vi börja skriva en rapport om mitt fadderföretags kompetensutveckling, skitintressant ska det bli. Jag är i samma grupp som mina trogna, asså jag och tre killar (Natha är utbytt mot min förtrogne Danne, han är en riktigt härlig klick med färg i varadagen!) Natha läser hälsopsykologi(??) nu eftersom hon redan läst pedagogiken. Dessutom ska vi ju på bröllop nästa helg, det ska bli så kul. Möhippan blev riktigt lyckad, och jag tror bröllopet blir det med. Jag älskar ju bröllop så tror det blir kalas! Så jag har iaf en himla massa att dona med, det ska skrivas då, färgas hår, fixas naglar, vaxas ben, fixas med fejk bränna och allt. Så planering är A och O! Jag ska dessutom vara emd i Priks nu med och anordna årsmötet, ska bli skitkul!

Överlag är allt bara bra, Thildas mage växer dag för dag, nu har jag itne settd en på en vecka, men fått bild på UL bilden på bebben, och jag läääääängtar så! Sen har jag sett bilder på hennes mage och den är så fiiin! Sky´nda dig ut Bönan! (En kille, JAG VET DET!!)

Nu ska jag och Tias hämta Ralls, sen ska vi grilla och mysa på balkongen, och sen får vi se vad kvällen bjuder på, Tias åker i morgon morgon till Västervik så jag och Lilleman blir själva i helgen, som vi mest ska tillbringa hos mamma o pappa och sen en del i Sandsbro, Sara är ju med hemma själv då ju eftersom det är innebandylaget som åker iväg!

Hoppas alla ni där ute mår bra!

Sanna: Kul du hittat hit igen:D Uppdateringen sker, om än långsamt! Puss på dig!

Ha en bra helg i solen alla mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0