Thulda vs. Thulina

Min bästaste vän Sara i Käääälma har på sin blogg berättat om vår andra kära vän Thilda. Thilda är tillsammans med Tulle. När Thilda blev tillsammans med Tulle så kärde vi känna hela hans kompis gäng, och det finns en himla massa smeknamn där med massa L i. När vi en gång var på väg till Liseberg, jag pch Tias med ett annat par som ingår i denna krets(han är en av dem killarna med massa L i namnet, och det har hans flickvän med!) så skulle jag säga "Thilda och Tulle", istället blev det Thulda. Så, vårt smeknamn på DOM är Thulda, och Sara och Johans smeknamn är Thulina på dem.

Sen sist jag skrev har det itne hänt så mkt. Nathalie kommer hem i natt, jag var och fikade på stan med J och Thilda igår, eller jag och J åt lunch först, sen kom Thilda och vi åt glass på stan, var ju sååå bra väder igår här! Riktigt vårväder! Härligt verkligen!

På kvällen igår så var jag ocg Sara och Caroline uteb och gick i typ en timme, kom hem när det var mörkt. Det var så skönt att bara ut och gå i går kväll. Sakta med säkert knatade vi över kullarna i Sandsbro(är man med barn öch har lite extra bära på så går man lite saktare än utan det extra att bära på). Väldigt skön kväll var det!!

Nu sitter jag här och läser/beställer kläder/ska gå ut med hunden/duscha/äta frukost/klä på mig. Lite ta tag i, ska vara i skolan klocklan 13.
Mathias är hos doktorn för han är lite sjuk:(

Här kommer en bild på de två söta


Kommentarer
Postat av: sara

ha ha..gullig du e...men ja o thilda kom fram till att thulina lät mer exlusivt:)

2008-04-05 @ 09:04:57
Postat av: Sanna

Hoj! Ser nu att du börjat igång med din blogg igen, kul! Jag har ju ingen längre men det var ju o andra sidan ett tag sen :) Hoppas allt är bra annars!! Pussokram

2008-04-17 @ 09:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0