En gjord, en kvar.

Nu har trycket minskat lite. En av tentorna är klar, och sen har vi då den sista för ett tag på torsdag i arbetsrätt.

Tentan vi skrev idag var väldigt annorlunda jämfört med vad vi trodde. Det var väldigt mkt teori kring vad som händer om man ändrar där, vad som händer med de olika budgetarna om ditten sker och så vidare. Inte direkt det vi pluggat på men ändå så man kan dralite slutsatser. Vågar inte gissa på att det räcker till ett G men jag HOPPAS!!! Hade vart så skönt ha ur världen sen.

Nu är jag då ledig lite för idag. I eftermiddag ska jag bara göra roliga saker. Kanske ska på stan med mamma, sen åka ut och gå emd min hund(som har ätit upp alla pepparkakor jag fick av Erika igår.!!!! Och dom låg på bänken, inte på golvet eller så). Sen ska jag äta sushi ikväll och dricka lite vin tror jag. Om en vecka är allt över. Det är så skönt.

Här kommer lite bilder från kvällen igår:


Fina Erika i sin supersnygga frisyr!!

Erikas kisse, Nova. Äntligen är du hemma!!



Lasses kissekatt Hugo(Även kallad Biffen). Han är GIGANTISKT. Och då är han ändå liten nu!

Kul med kort va??=)

Nu ska jag åka till stan med mamma, sen träffa Lotti och ev Erika och Thilda(fast hon vet itne om det än=)) och sen ska jag ut och gå med Lilleman.

Kommentarer
Postat av: Lotti

GREAT med kort!!! Jag (vi) är väldigt nöjda med dina inlägg :)



Kul att se dig idag trots att det inte blev så länge...!



Puss å kram!

2008-12-05 @ 19:42:13
URL: http://lotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0