Ett vanligt inlägg.

Igår pluggade jag en del på dagen och sen så åkte jag upp till Thilda. I förrgår så mådde ju Thilda inte alls bra när jag ringde henne så jag smög upp där medans hon och Theo låg och sov, Jennie kom precis efteråt och när Thilda vaknade så hade jag gjort kaffe. Mysigt! Sen fikade vi och Theo vaknade med och så till slut kom Tulles mamma (farmor) med på besök. Trevligt.

Igår fikade vi igen då hos Thilda. Satt och pratade, letade lite julklappar på internet som jag ska köpa och så. Ska förska få en del köpt idag med så det är klart sen. Ska ner till M idag med och se om allt är klart inför i morgon!!!!

Igår när jag satt och pluggade så ringde Jennie. Hon var väldigt uppgiven och förbannad. Hennes bil hade börjat bete sig som stora molnmaskinen när hon körde till samarkand, cå nu vågade hon inte köra den en meter. Det hade rykt som tusan och luktat bränt. Jag körde upp med en toarulle och en och en halv liter vatten i högsta hugg. När vi(jag och Jennie=inte såååå kunniga på bilar. Jag kan väl ändå liiiite men fattade nada) kollade i motorn så var alla vätskor lagom mycket och allt såg bra ut, förutom att det lukatde bränt. Jag ringde L som körde från sitt jobb och kom och kollade, TACK! Han hittade inget fel ochs a att det nog inte var ngn fara, hade lite olika teorier om avd det kunde vara men inget farligt. Jennie körde vidare sen, dock i max 20 km/h men ändå=)

Igårkväll var det pepparkaksbak hos mamma o pappa. Vi drack glögg och stimmade. Dom blev ju supergoda iaf!
Sen åkte vi hem och tittade på Bodyguard!

Nu ska jag göra mig iordning och sen plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0