FY FAN VAD JAG ÄR BRA

Jag glömde nämna innan att jag i förbifarten idag såg att jag fått G på ekonomitentan.

Nu såg jag i förbifarten att jag även fått G på arbetsrätten!
HUR JÄVLA BRA ÄR MAN INTE DÅ?? Jag är så jävla glad nu. Jag höll på börja lipa. Ringde pappa först som tyckte jag vart jätteduktig och som sa åt mig att hälla upp ett stort glas vin och bara fiiiira!!
Yes box, done sa jag. Så nu sitter jag här med mitt vin och hela Växjö vet nog om vad jag har lyckats med. Jag är så glad.
SSSSSÅÅÅÅÅ glad. Nu är jag helt i fas med ALLT. Tette, du är grym, FATTA!!

Tack Tette!!

Citat Jennie: GOD JUL FÖR HELVETE!! Hihi.

Sannerligen kan jag fira jul med gott samvete. Denna julen blev bättre än jag vågat hoppas på. Jag trodde G i det ena, men nu är det 100% utfall. Säg grattis till mig då!!

Kommentarer
Postat av: thilda

Grattis!

Skål o god jul ;)

2008-12-18 @ 20:11:30
Postat av: Erika

GRATTIS hjärtat!! PUSS.

2008-12-18 @ 22:11:52
URL: http://metrobloggen.se/ikas
Postat av: Jennie

Grattis tjejen! Läser du ekonomprogrammet på universitetet eller? Hoppas att vinet smakade, det var du allt värd!

2008-12-19 @ 15:04:51
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0