Jag börjar se ett slut.

Jag början äntligen se ett slut på denna vecka! Jag har i flera dagar bitit ihop men känt mig totalt värdelös och att jag aldrig kommer lära mig AFFO-pålägg, nuvärdemetoden, vad som är skillnad på olika budgetar och massa andra saker.
Men TACK VARE Dolly så ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN föll det idag ner både en och två poletter. Och det var så skönt. Har nu lärt mig två STORA saker på bara några timmar, och det känns så himla skönt. Vet inte än om jag kan tillräckligt för att fixa denna tentan, men nu finns det iaf hopp om det!!

Annars gör jag som jag sagt innan inte så mkt mer än pluggar. Har fått tid för min tatuering som ska dit nu. Vi känner han som ska göra den lite och det är även han som kommer rita den. Han skulle skickat ett första utkast idag men det har inte kommit ngt än så det kommer väl förhoppningsvis i morgon. SPÄNNANDE! Det ska bli en liten hyllning till mina kära bröder iaf=)

Nu ska jag lägga mig och lära mig formlerna för hur man räknar ut soliditet, kassalikviditet(?), avkastning, nollpunktvolymen och omsättning och täckningsbidrag och täckningsgrad. Kul va?

God natt!

Kommentarer
Postat av: Lotti

Åhhh, en tatuering!!! Vad spännande!!:)



Vill se den!:)



Mysigt med ett inlägg, pusspuss!

2008-12-03 @ 09:36:10
URL: http://lotti.blogg.se/
Postat av: Erika

Ska du tatuera dig?? Det hade jag ingen aning om :-) Hör av dig! Puss.

2008-12-03 @ 13:49:23
URL: http://metrobloggen.se/ikas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0