Jag kände något som kan mätas på Richter-skalan.

Idag på morgonen vaknar jag av att jag långt bort känner att det känns lite ostabilt och att vitrinskåpet i vardagsrummet dansar rumba. Mathias säger: "Haha, coolt det blåser så mkt ute så att huset rör på sig och vitrinskåpet med". Mmm, mumlar jag tittar ut genom sovrumsfönstret på de mörka skuggorna i luften som är grenar från de stora träden vi har utanför. Blickstilla. Tänker inte mer på det. Somnar. Läste det nu på aftonbladet att det var skalvet, och flera av mina vänner hade med känt av det. Undra om Lotti och Nicklas kände det mer väl, dom som är 6 mil söder ut...

Måste vi undersöka!

Idag ska det pluggas och köpas julklappar och bakas pepparkakor hos mamma o pappa. SKOJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0