Jul jul strålande jul

Idag var jag på stan med Jocke(en gammal killkompis). Han köpte sina julklappar. Den sista ska han köpa i morgon haha. Såååååå typiskt honom!!

Har haft lite uppesittarkväll här ikväll. Sammanlagt 9 pers som kommit och gått under kvällen. Pastasallad med nobissås blev det, chips och vin. Och en himla massa TP. Har varit jättetrevligt. Mamma o pappa vann lite pengar från bingolotto. Dom har alltid sån tur de två.

I morgon(idag) är det julafton. Kul. Ska bli mys men är ändå vemodigt och jag vet inte varför. Kanske för att jag kommer sakna storebror med familj i morgon! Dom ska fira med norrlandsfolket i år. Nästa jul är jag med dom. Iallafall, ha en GOD JUL i morgon allihopa!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0