JULLEDIG

Alla som jag pratat med på sistone har sagt  i tröstande syfte "Ja men snart är du ju ändå julledig" MY AS! Går man på universitetet(Ja Jennie, svar på din fråga=) så är man inte julledig. På papret har vi kurs som pågår hela julen. Men idag efter jullunchen med jobbet, julklappen utdelad, maten intagen oche n och annan snaps och öl med killarna så känner jag mig julledig! Och det är så skönt.

Vi åt en helt okej jullunch på ett välkänt litet ställe på söder i Växjö. Sen åkte jag och P och D och A på jobbet ner till stan och tog ytterligare en öl. Så kul. P och D är ändå MINST tio år äldre än mig men jag har lika kul med dom jämt. A är ju lite mer i min ålder. Och då har vi ändå så olika liv och intressen man kan ha. Fast vi har väl lite lika humor! A är sååååå rolig!! Haha.

Efter ölen med grabsen så hittade jag Thilda och Tulle och Theo på stan. Gick en sväng med dom och sen fikade vi lite. Alltid lika mysigt träffa min favvis-kille. Som vanligt lika glad så fort man tittar på honom. Idag var han lite tvär, men gick över rätt fort. Hade lite ont i magen tror jag. SÖTNOS!

Nu ska jag fixa mig och sen bege mig mot Öster för film hos S!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0