Min dag har varit okej...

Min dag idag har varit okej... Pluggat en del, inte så mkt ändå. Mitt huvud har varit lite på andra håll idag!

Nu satte jag mig vid datorn och skulle sätta på lite julmusik och hänga upp lite gardiner innan Jennie kommer och vi ska plugga vidare. Men musiken är värsta sorglig och jag börjar tänka... Jag kände inte honom. Vet bara vem han var, och speciellt hans lillebror, vi har gått i skola ihop. Men ändå, det är så sjukt jävla sorgligt. Och jag kan inte låta bli att tänka på det eftersom jag iaf kan tänka mig vad hans vänner går igenom. Jag kan inte ens tänka mig vad hans familj går igenom, men hans vänner kan jag iaf tänka mig, eftersom jag och mina vänner varit i samma situation. Sen visst känner ju alla olika, men som sagt kan iaf tänka mig. 
Det är sjukt sorgligt iaf och jag önskar dem allt gott och allt stöd dem kan få!

Nej, nu kan jag inte deppa mer. På med lite mer glad julmusik och ta tag i gardinerna!

Hoppas ni mår bra därute! Och ta hand om varandra!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0