PREMIÄR!!

Här kommer lite bilder tagna med min nya mobil=)

Några av dem är INTE tagna med den. Eller hur Erika? Hihi.


Haloween hos T och S förrförra året. Tias var utklädd till hund, Erika till sjuksköterska.
Det slutade emd att Tias var utklädd till sjuksköterska och Erika till hund. HAHA.
Erika såg också ut såhär en stund? Snygg va?


Jag och min ny bästis, Alice. Det är Liines kisse och hon är även bästis med Lilleman. Efter ex antal timmars väsande så fort han tittade på henne. Nu kan dom pussas. Hon älskar mat och gos. Hon ligger mer än gärna i knäet och sover...


...eller i min halsduk. Där sov hon gott rätt länge, så himla söt, visst??(Och jag tycker inte ens om katter annars, men Alice går bara inte att inte tycka om!!)


GOD JUL önskar till sist Lilleman. Och hans äckliga tennisboll som han släpar med sig överallt. Tog mig tio minuter ta ett kort med luvan på honom. Han tyckte det var roligare leka med tofsen på den.

Nu ska jag åka och fika hos Erika och hjälpa henne sätta i sin piercing i naveln, sen åka och fika IGEN, fast hos Lasses föräldrar. Med Lasse då. Han bor ju där nu igen!

Kram på er alla!

Ps. Jag har pluggat bra idag, men gav upp till slut då ALLT bara blev fel, så nu får det vara nog. Ska repetera lite till innan jag ska sova. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för en trevlig fika stumpan. Va kul att träffa dig igen. Lycka till på tentan imorn. Puss o kraaaaam.

2008-12-04 @ 22:21:40
URL: http://metrobloggen.se/ikas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0