Syskonkärlek

Nu sitter den där. Eller dom rättare sagt. Mina bröders personnummer. Båda två har sett den, storebror via mms eftersom han bor så långt bort. Både Johan och Krille tyckte den var supersnygg! Kul=) Krille visste inte ens att jag skulle göra den ju, så han fick nog en liten chock. En för tidigt födelsedagspresent. Fast vet ju att han tycker det är snyggt. han har ju själv halva kroppen täckt med tatueringar.
Lillebror tycker nog det är kul att jag har hans personnummer. Han är nog stolt! Han tycker ju också mkt om tatueringar, han har en SKITSNYGG dödskalle på sidan av vaden, riktigt snygg!

Erika har hållt mig sällskap hela dagen. Vännen fick reda på att hon gått vidare på sitt jobb idag, nu står det mellan henne och två till, och två av dem får varsin plats, vi håller tummarna superhårt för Erika! Hon är väl värd en plats!!
Tack för idag gumman!!

Lite bilder från senaste!


Mr Tattoo doin his thing!


Såhär ont gjorde det ibland! Men jag är en krigare,
jag skrek bara på Mr Tattoo typ en gång?
(Han som gjorde tattoon är en bekant till mig, han som
lärde mig dricka whiskey och cola en solig midsommarafton på Gotland!)


Jag och bästaste älsklings-Theo för ngn vecka sen!
GULLUNGE, man skulle ju kunna äta upp dig.
Nu när man tittar på Theo så skiner han upp som en sol
nästan varje gång man pratar med honom, man blir alldeles
varm när lilla krabaten ler mot en! Så himla söt lilla sockergull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0