Tvätt och städdag

Helgen har varit supertrevlg. I fredags skulle jag och Sofie mysa ner oss i en soffa och se film tänkte vi. Efter lite farande hit och dit så hamnade vi på Höggan. Jag var seg efter årets jullunch med jobbet(började dricka klockan 12, hade min topp vid tre fyra), och promenad på stan med Tulda.

I lördags var det så dags för Höggan igen och middag. Mycket trevlig kväll med middag med Robban, Lasse, Malin, Emma, Danne och Sofie. Emma, Malin och Robban stack på en fiiin fest sen så vi andra var kvar och spelade jeopardy och massa andra roliga lekar, skitkul! Åkte taxi med Danne och Sofie hem och gick hem ifrån dem sen.

Igår var jag och Mathias ute i stallet och jag red en ltien sväng! Jag fick t.o.m. upp Mathias i sadeln!! Fast dock bara i två sek och Qrut stod hela tiden stilla! Kvällen avslutades på mysvis med glögg och julgodis hos Liine.

Idag ska jag vara städtant och tvätta hela dagen. Här ska bli rent och snyggt! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0