Underbara älskade vänner!!!

Tack alla SÖTA ni som skrivit kommentarer till mig, det betyder jättemycket!!! Tack allihopa igen!! KÄRLEK!!!

När jag kom hem på lunchen idag så hade Jennie gjort köttfärssås och spagetti, eller hon hade med sig det hemifrån, från sin mamma, och hennes mammas DUNDERgoda lussebullar. Erika var här, och hade vart ute med Lilleman en stund, TACK gumman!! Så behöver inte ha dåligt samvete om jag inte hinner ut med honom någon längre stund ikväll.

Åkte tillbaka till skolan och lämnade Erika och Jennie hemma.
Kom hem nu. Höll på börja lipa. Hela lägenheten är skinande ren. Erika har tagit hand om all disk, städat hela köket och hela hallen och hela vardagsrummet. Jag vet inte ens vad jag ska säga. Fattar ni vilka vänner man har?? Erika ansåg ju att hon lika gärna kunde städa här, hon har ju inget bättre för sig. Jag kan inte med ord beskriva hur mkt detta betyder för mig? Nu är det bara skolan jag behöver koncentrera mig på. Jag behöver inte tänka på disken och alla hundhår hemma. FATTA SKÖNT!!! TACK TACK TACK Erika!! Och Jennie fixade maten idag så det behövde jag inte heller tänka på. OICh dessutom kom Erika med saffransskorpor till mig. Med nötter i dock, så jag kan inte äta dem, men ändå??

ÄLSKAR ER ALLA MINA UNDERBARA UNDERBARA VÄNNER!!!

                

Kommentarer
Postat av: Erika

PUSS darling! (hörru, va du tvungen att lägga upp det tjockekortet på mig? tihi). PUSS igen!

2008-12-09 @ 17:03:38
URL: http://metrobloggen.se/ikas
Postat av: sara

jag d¨:(

2008-12-09 @ 18:26:53
URL: http://[email protected]
Postat av: Lotti

Snällt att jag fick vara med på kort, jag som inte har bakat, städat eller gått ut med Lilleman ;)



Vi älskar dig också! Ska bli MYS att träffa er på lördag, jag SAKNAR er så!!!

2008-12-09 @ 21:55:08
URL: http://lotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0