Utmanad av Erika

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nja, inget speciellt som jag kommer på nu, lika tråkig som innan:)


Höll du några av dina nyårslöften?

Jag har slutat med nyårslöften av just den anledningen att jag aldrig håller dem:)


Vilka länder besökte du?

Ungern är nog det enda landet jag varit i förutom Sverige detta året., och på väg dit var jag i Danmark med!!

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Ökat självförtroende vore väl bra? Och motivation att verkligen ta tag i träningen!


Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

25 augusti. Dagen då Theo föddes!


Vad är det bästa som hänt dig år 2008?
 
Inne på Theo här igen, att få se Thilda bli mamma:)


Största misstaget?
 
Ingen aning, inga större misstag gjorda tror jag!


Har du varit sjuk eller skadat dig?
 
Lite magsjuk, men annars okej. Ryggen har väl krånglat lite, men det gör den ju jämt!


Bästa köpet?
 
Vår nya tv tror jag!


Vad spenderade du mest pengar på?
 
Litteratur?


Vilken var din favorittrend?
Håller med Erika, leggings och sjalar!!


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Take a bow med Rihanna, och jag kommer tänka sommar och på Petra bla.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Jag har nog faktiskt varit mer ledsen i år. Kan inte säga varför dock.


Har du förändrats mycket?

Nej det tror jag inte.


Vilket plagg använde du mest?

Leggings och stövlar, och sjalar!


Favoritprogram på tv?
 
Greys Anatomy såklart!


Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej, jag är absolut ingen hatande människa.


Bästa boken du läste i år?
 
Haha, någon studentlitteratur? Hinner inte med skönlitterära böcker nu!


Något du önskade dig och fick?
 
Ja, önskade att vi skulle få vår SAAB såld, och det fick vi:) 

Något du önskade dig men inte fick?
En ny soffa vill jag ha men det har jag itne fått ännu!


Årets bästa film?

"Sex and the city" och "Mamma Mia!"


Ett uttryck du missbrukat 2008:
Haha skulle väl vara "Indeed" då...


Något som du irriterat dig på under året?

Ja, det finns det...


Vad gjorde du på din födelsedag 2008? 
Hade födelsadagsfika hemma hos mig med min familj.


De bästa nya människorna du träffade?

Sofie och Ida!!


Favoritmånad?
 
April-maj någon gång. Precis innan sommaren kom hit, vårmånaderna!


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Finns väl alltid saker som skulle göra allt bättre men 2008 har varit ett bra år!

Jag utmanar Thilda och Sara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0