Hata vara sjuk

Denna gången lyckades inte jag få kontroll över fökyldningen som  nu gått över till hosta(sån torr, det händer liksom inget, bara river och river), feber(inte mkt, men ändå feber, sådär så man inte borde ut och springa, men man kan fungera normalt, JOBBIGT!) och huvudvärk. jag gnäller inte på att vara sjuk så, för jag är hyffsat pigg, men faan vad tråkigt det är ligga hemma! jag skulle jobbat idag, men man bör inte gå till jobbet med feber förklarade min chef för mig igår kväll. Och visst nej, men det är ju sååå segt ligga hemma. Därför ska jag nu börja damma lite, vilket i isg är jobbigare än att sitta på en stol en hel dag och knappra på en dator och prata i telefon. Men inte så trevligt när man låter som en skata och man måste snyta sig var och varannan minut!

I söndags så var vi ute med R och P och med deras hund Boss, vi åt sedan pizza hemma hos dom, och såg en film som jag verkligen sett frame mot att se men som inte alls var så bra, alla tyckte det! Den var en besvikelse!
Igår så låg vi bara hemma, Tias hade ont i magen igår(TUR VÄL VAR så verkade det itne vara magsjukan) så han var med hemma, och jag med. Vi ockuperade varsin del av soffan, och ig¨år kväll så gjorde vi panerade torskfileer! Mumma! Ikväll blir det spaghetti och köttfärssås!
I morgon går jag till skolan varesig jag har feber eller inte. Hinner/orkar inte vara sjuk mer nu!
På lördag så kommer Sara och Johan hit, och vi och Thilda och Tulle skulle hitta på ngt skoj ihop! Längtar tills vi sex får umgås, var längesen nu, vi har alltid så kul ihop!

Dagens roliga: Min älskade vovve!
Dagens äckliga: Snorpapper!


Min fina vovve i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0