Helgen i stora drag

Min helg har bestått av målning och städning, lite socialt umgänge och massa onyttig mat och dricka. Jag har endast ätit pizza, vitt bröd och druckit läsk denna helgen. Skärpning Tette. P.g.a detta så har jag blivit förkyld. Dels för att nyttiga vitaminer och mineraler och alldeles lagom fett blviti ersatt av alldeles för mkt carbs och bad fat. Not good. Ska genast åka och förlänga mitt kort på simhallen, sen träna ite i mon eftermiddag.

I fredags var det så dags för den stora Flytten! Klockan 12,30 började vi med vårt första penseltag i Thildas och Tulles nya lägenhet. Klockan 23,30 gick jag därifrån efter elva timmars arbete. Rätt trött. MEN vi åtadkom rätt mkt. Vi målade taken i vardagsrum, hall, sovrum och lilla rummet två gånger(målade kanter med pensel resten med roller), och väggarna i samma rum. Jag målade dessutom listerna mellan hall/vardagsrum med. Vi var i genomsnitt 4 kacklande tjejer, plus Tulles pappa som fick stå ut med alla våra tusen frågor. Men vi hade riktigt kul och resultatet blev riktigt bra! Detta var fredagen, i lördags var vi 6 stycken snabba flickor som städade ur gamla lägenheten medans ex antal bakfulla killar lastade upp i nya lägenheten. Jag och Tuias var hos Thilda och TUlle en sväng igår och det ser ut som en röra. Ska smita bort där sen(dom bor nu bara 500 m från oss!!!) och se hur det går för dem. Thilda var helt slut igår stackaren, som hon stressat i flera dagar, så vi tvingade henne till att sova i tjugo min! Vi ska också ta tag i att städa lite!
Nu ska vi ut och gå med Boss och Brorsan och hans mysigaste!

Kommentarer
Postat av: emma

hejsan.
om du har hund vara gärna med i min tävling att vinna en bok om hunden eller en påse med grisöron

2008-02-03 @ 14:39:37
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en bra söndag! :]

2008-02-03 @ 14:44:16
URL: http://klintens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0