Sjjuuuuuuuuukt tråkig



Min dag började underbart med ett avsnitt av min ÄLSKADE serie greys anatomy. Igår kväll klockan elva(?) så messade jag Natha(som lånat mig sin senaste säsong med Greys) att jag lipat till första avsnittet och att jag nu såg ut som en svullen gris. Två sekunder senare ringde min mobil med en orolig Natha som trodde jag deppat ihop när jag läst första avsnittet i psykologiboken. Natha min lilla ängel, du är så söt. En äkta vän! Hon trodde jag lipat sönder mig över boken, så hon var tvungen ringa mig! Förstår ni hur söt hon är?
Jag förklarade att nej Natha, Greys, kommer du ihåg att jag lånade den i eftermiddags?? Aaaaaaaaaaahhh, just det ja, hörde jag i andra änden! Vilket skratt!

Hon är en ängel och ni borde alla vara avundsjuka att jag har Natha i min klass, för hon är sjukt rolig och sjukt snäll! HEJA NATHALIE!

Kommentarer
Postat av: Natha

HAHAHAHA JAAAA men jag var helt övertygad om att du satt och pluggade eller så.. hahahah:) Tur att jag oroar mig i alla fall:) Just nu är det faktiskt Grey's repris på tv:) Ett avsnitt som jag tror är på säsong 3 faktiskt..? jaja nu ska jag blogga också:) KRAM o tack för de fina orden:)

2008-02-07 @ 18:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0