Tenta och jobb, skola och arbete

Ikväll fick vi våra svar på tentorna, jag blev godkänd!!!!!!!!!!!!!!!

MEN... När jag läste längre ner så står det att en av föreläsarna krävde att vi ska lämna in ett arbete på 1-2 sidor där vi redogjorde för varför vi inte kom på hans sista föreläsning/diskussion innan tentan? Vi hade itne ens tenta på den boken, utan skulle bara sitta och diskutera den, och ha föreläsning, hur kan han åd kräva att alla som inte kom ska skriva om den? Det var itne ens obligatoriskt? Blir så jävla sur... jag har inte läst boken, för jag jobbar och pluggar, jag måste sålla ut lite vad jag ska läsa och inte för att fixa detta! AHHHHHHH!!!!

SKITSAMMA!
Ikväll har Jennie vart på besök två gånger och druckit kaffe och pratat. Hon är så snäll som håller mig sällsakp när jag är sjuk och ofräsch. En riktig klippa!
I morgon ska jag lämna vovven hos dagmatten sen ska jag vara kvar i skolan lite längre, för vi ska träna på en övning vi ska ha på torsdag i grupper. Sen ska jag få träffa Natha och Oscar och Kim! Min studiegrupp! Saknat dem massa över helgen och i måndags när alla andra var i skolan men inte jag! SKITKUL!

Jag ska snart gå och lägga mig, men ska läsa lite på Nathas blogg med! Sov gott alla!


Kommentarer
Postat av: Natha

Finns inte mycket att läsa just nu gumman:) haha men snart:)

2008-02-06 @ 18:39:54
Postat av: jaanet

faan va irriterande.. om det inte ens var obligatoriskt? och är man godkänd är man väl godkänt utan massa annat som ska göras? .. aaah.. irriterande :) Vart bor du? ;-)

2008-02-07 @ 16:11:43
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0