Älskade underbara helg

När man pluggar så gör man det måndag-söndag. Men jobbar man smaitidgt så känner man ändå av att det är helg. Stämningen på jobbet på fredagen är underbar, alla är glada, lättade och ser fram emot att vara lite lediga. Nu hann jag bara vara med på mötet opå jobbet idag och där är det allvar som gäller, allt ska gås igenom och så, så hann itne känna av den stämningen idag dock.

Jag for sen till skolan och efter det hem till Skrället (nathas kisse, för er som inte visste det). Jag pratade lite med henne, fixade, gav mat och vatten och godis, hon mådde toppen sa hon.
Åkte hem och lämnade av hunden som jag hämtat hos dagmatte och for ner på stan med Sara. Vi hade inplanerat ett träningspass, men kom på att vi ville gå på stan istället, så vi traskade på där istället. Köpte lite nya kläder och födelsedagspresent till Tias, som fyller 26 snart!
Håller ju på att leta klännig till bröllopet ännu... Jag orkar inte mer nu, får ont i magen bara jag tänker på det!

Igår var vi med på stan, fikade med Thilda och L och A. L sa sådär, by the way när vi gick hem att "om du vill Tette så får jag ett mönster på en fin klännig nästa vecka, om du vill kan ja sy en åt dig?" Thilda och jag tittade på varann. "Jättensällt L, men bröllopet är om mindre än en månad?" Hon är ju så söt lilla vännen. Thilda fattade itne hur hon ens kunde erbjuda sig! Haha, L du är så söt!!

I helgen ska vi iaf ta det RÄTT lugnt. Ikväll ska jag och Sara dricka vin hos henne och Gadde, sen i morgonska killarna spela fotbollsturnering, jag ska väl dit och titta lite, sen ut och gå massa och långt med vovve. Ska bli skönt komma ut i naturen lite. I morgon kväll vet jag itne riktigt vad som händer... Får se:D

Nu ska jag plocka i ordning lite här hemma, sen se vart killarna tog vägen, om dom åkte och hjälpte Mia hämta sin nya soffa:D

So long!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga:

http://vastertorp.blogg.se/1206686270_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en trevlig kväll

Mvh

Jocke

2008-03-28 @ 16:50:16
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ha en fin helg :)

2008-03-28 @ 16:55:27
URL: http://tiominuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0