Jobb, träning, match och våfflor?

Idag har jag jobbat så det står härliga till. Eller jag hade velat.
Jag har haft nada att göra idag, så satt med på en utbildning som var helt meningslös att jag var med på för jag kunde redan allt som sades på den. Men är skönt vara på jobbet iallafall,en bra kontrast till skolan och skönt träffa alla mina kära arbetskompisar!

Nu ska jag och Sara åka och träna, BodyPump blir det idag. Sen ska vi duscha och så där, sen åka och se Tias och G´s match, ska bli väldigt kul, alltid kul se dem spela!
Jag är bjuden till Liine på våfflor idag och jag hoppas jag hinner dit en sväng sen. Så det inte blir så sent. Jag får ju dock itne äta några våfflor, men kan ju alltid vara socil iaf=) 

Igårkväll var Jennie, Thilda, Hanna och Lotti hos mig. Hanna hade tränat nör hon kom så jag gjorde mat till henne och mig. Thilda och Jennie hade ätit(Thilda MÅSTE ju äta nu=)) och Lotti hade med ätit. Jag gjorde kycklinggryta med ris och sallad. Sen läste jag igenom Jennies hemtenta som var jättebra! Sen somnade jag till CSi i sängen!

Nu är Sara på väg, dags att pumpa=)

image2

Kanske lite för mkt? 


Kommentarer
Postat av: Anonym

HA HA HA....ser fram emot att få se dig sådan..;)

LYCKA TILL!!!

2008-03-27 @ 00:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0