Sol, jobb och plugg

Jag ÄLSKAR våren mer än någon annan årstid på året. På våren kommer massa gamla härliga minnen upp till ytan och iaf jag blir en helt ny människa. Förr var jag som de flesta andra som blev deppiga och tjuriga när hösten blev blaskig och snön var på väg. Men nu för tiden klagar jag bara för den sociala sakens skull, möjligtvis, men jag hatar inte den årstiden som alla andra tycks göra. Julen ÄR trevlig, likaså nyår, då är det ju ett nytt år(nej har ju inte fått åldersnojja ännu, är inte som lilla söta NATHA :D:D). Men egentligen, det är OKEJ för mig att det blir höst och vinter.

Efter våren kommer sommaren. De sista åren har början av sommaren vart lite jobbig, har sina naturliga orsaker(och nu menar jag inte allergin, även om den med är jobbig...). Men iofs så påverkar det mig då och då vilken tid på året det än är. Då är det skönt att man har sin Jennie, eller sina andra underbara vänner som man kan prata med. (Vänner är BÄTTRE än sommaren!!)

Nu babblar jag massa onödigt, hur som haver, jag har jobbat och pluggat, burit skräp och haft ett underbart träningspass med Lotti denna veckan. Jag har jobbat dels på mitt vanliga jobb men även för min kära L! Hur skulle jag klara mig utan dig? Du är ju det underbaraste man kan ha när man pluggar? En väldigt god vän OCH mentor!

Jag har försökt hinna träffa Thilda men saker kommer alltid emellan, sen jobbar hon ju så sent ibland med, men jag saknar verkligen henne och BÖNAN! Vill gosa med mage! De var bjudna till oss på valborg med men hade TUREN att hamna i ett varmt land och fick gå på bröllop!

Annars rullar allt på. Har träffat LK någon gång denna veckan med, eller var nog förra. Hade en underbar valborg i goda vänners lag, mycket trevlig överraskning kom det då. Helgen i övrigt tillbringades på det bästa stället av alla när det är fint väder. Förutom den lilla snoken som kom och hälsa på oss på altanen.

Lägger inte lite bilder från valborg och på snoken:D


Snokas


Kära och söta


Jennie med Fjompas


Knuti flummar

Kommentarer
Postat av: sara

hej hej

fy fan s¨å äcklig orm...om ja sett den hade jag
nog dött..he he

kära är vi mn så värst söt vetifan om jag va..haha

2008-05-08 @ 01:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0