Upp och ner

Idag är det fredag och det är ju så himla skönt! I skolan har vi börjat en ny kurs och jag jobbade i eftermiddags och varje gång jag är där så blir jag lite vemodig över hur mycket jag missar när jag inte är där och hur mycket jag tycker om både mitt jobb och mina arbetskamrater! Alla är helt underbara!

Jag har de sista dagarna lyssnat på sjukt mycket gammal musik, gammal musik som i HÖGSTADIE musik! BAH!! Den är ju så bra, och VILKA MINNEN som kommer fram, FAN vad kul jag hade då. Är det någon period i mitt liv jag vill leva om så är det den perioden. Man hade så sjukt mycket problem, men avd handlade dom om? Något ALLVARLIGT? Nej, typ att han inte var kär i mig men jag i honom. Känns som skitsaker nu? (vet att man tyckte det var botten då...) Men jag skulle göra vad som för att få leva om det. Exakt som det var. Vårt tjejgäng från back in the days håller ju dessutom ihop fortfarande? Det är ju itne ovanligt, vissa av oss har vart vänner sen vi var två, andra lärde vi känna när vi började sjuan. Och idag sitter vi här, de flesta med pojkvänner sen många år och en av oss ska ha en bebis (Gängets första:)). Livet går så sjukt fort. Jag hinner inte med!! Jag är glad att jag iaf har kvar mina gamla goa tjejer, fan vad jag älskar er allihopa!

På söndag flyttar min Erika till Lund, jag önskar henne all LYCKA med sitt nya liv där, men GUD vad jag kommer sakna dig här hemma! Du är ju bäst! LOVE YOU!

Nu ska göra tacos med brorsan, P, M och K:D

ha en trevlig helg!


Erika och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0