En jävla fucking pissdag!!!

Idag är en sån dag då jag bara inte orkar. Jag orkar inte le. Jag orkar inte skratta med när ni skrattar. Jag orkar knappt vara. Jag vill flygas till en anna del av världen och aldrig mer komma tillbaka. Och ändå är mina FETA problem inte ens fjuttiga om man jämför med mkt annat.

Jag skulle köra och handla-bilen pajjade.
Jag gick till skolan-fick UUUUUUU på min tenta(det är MITT ämne, alla andra klarade ju sig? Hur kan då JAG få U? JOOOO för jag har alltid sån jävla otur!!!!)
Detta var två av dagens MINDRE problem. De andra är för personliga och jag tänker inte dela med mig av dom här. Men detta är en helvetesdag utan dess like. FAN vad jag längtar tills den är över. Och jag hoppas verkligen på dig där uppe eller vart fan du nu befinner dig, att i morgon är en annan dag...

TACK ÄLSKADE UNDERBARA VÄNNER och MIN FAMILJ!!! Hade jag inte er så vet jag inte vad jag hade gjort idag!

Nu säger jag som Erika, nu ska jag duscha och gråta!!

Varför är allt emot just mig just nu för??
Varför just idag??
SNÄLLA inte idag, välj vilken annan dag som helst, men INTE IDAG!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tänker på dig gumman! Fick höra om tentan, jag e ledsen för din skull. Å för VÅR skull. Du får gärna ringa om du vill prata om dina personliga problem. Jag finns här för dig.. Pussåkram.

2008-11-19 @ 19:14:36
URL: http://metrobloggen.se/ikas
Postat av: Linus

Det är inte så många timmar kvar av den här dagen. Snart är den dumma dagen över.

/Z

2008-11-19 @ 19:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0