Fartfylld dag.

Idag har vart en dag med stressat schema. Var i skolan vid kvart i nio nio! Möttes av en seg Natha. Hon va FULL!!!! Hon hade festat till sex på morgonen och sen bara sovit en timma!
Läs mer på hennes blogg om vår dag!

Efter föreläsning(då Natha skrattar åt diverse saker. Vi läser ekonomi. Vad finns att skratta åt??) och plugg i bibblan så begav vi oss mot solen. I solariet. Fick tag på ett dubbelrum(med två solarier) och låg och stekte på båda två. Natha typ somnade(läs:DECKADE) i solariet och jag var mest bara varm. Jag är nu illröd i ansikte, bröst, mage och lår och jag lider av vätskebrist. Efter detta besökte vi Liine för att hälsa på nya tjejen i gänget. Hon heter Alice, är 18 veckor och vill bara ligga i knät för annars så gnäller hon. Hon är förresten en kattunge som är sjukt söt!! Och så kelsjuk!! Hon skulle ligga i knät(förutom mitt då, jag är ingen kattmänniska, är en hund/barn-människa) på ALLA! Så kelen. Efter någon kopp kaffe och lite gluttande på "Loffe"(HAHA) så åkte jag hem med Erika som med var där. Sen va jag hemma några timmar innan jag gick och köpte Sushi till mig och McDonalds till Sara, sen gick jag till konserthuset och hängde lite bakom scenen på Chicago som går här nu. Sara är sminkös där så jag satt och pratade med henne när hon va ledig och tryckte i stackars tjej mat. Jobbat sen halv åtta idag utan mat stackaren! Sen nu åkte jag hem. Hann ned i bowlinghallen och sa hej till J innan jag gick till Sara med!

Imorogn är det plugg hela dagen, sen blir det en lugn kväll. Ska umgås lite och på lördag blir det avskedsfest för hela slanten! P ska följa med och det ska bli så kul!!!!!!!!!
Humöret är alltså lite bättre idag=)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Erika

Bra Tette! Sushi är ju nyttigare än McDonalds :-) Avskedsfest? För vem då? Puss fina.

2008-11-21 @ 10:35:07
URL: http://metrobloggen.se/ikas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0