Fem minuter över.

Är just vad jag har nu. Jag är iväg, mina böcker ligger hemma, och nu väntar jag. Så fem minuter över i mitt annars rätt hektiska liv.

Jag har inte så mkt roligt att skriva om. Jag gör ju bara en sak förutom äta och sova och det är pluggar. Igår pluggade jag i säkert 11 timmar. Minst. Sen var jag så trött så jag somnade innan jag la mig i sängen.

Ikväll blir det lite ströplugg, men ska även hinna dricka glögg och äta pepparkakor med Liine, Jennie, Thilda och några till kanske. Himla mysigt.

Längtar tills denna cirkus av tentor är över så jag kan börja julpyssla lite jag med. Baka julgodis och hänga upp gardiner och sånt kul. Ska bli så mysigt! Hade iaf tänkt hinna med att hänga upp ngn julstjärna i fönstret!

Och min mobil jag vill ha har inte kommit ännu och kommer inte komma heller verkar det som. Därför funderar jag på att åka och köpa den svarta nu. Det kommer ut en champagnefärgad nästa vecka hos Tre men vet itne vad jag tyckte om den.
Vìlken tycker ni?



eller


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej gums. Kul att du lever :-) Saknar dig! Kör på den champagne-färgade tycker jag. Lite annorlunda mot alla andra svarta. Hinner du komma till min lägenhet någon kväll nästa vecka? Puss.

2008-11-28 @ 17:07:37
URL: http://metrobloggen.se/ikas
Postat av: Lotti

Vi tycker alla himla synd om dig!!!:)



Jag tycker den svarta, visst den beiga blir du "ensam om".... i typ 1 vecka...!



Lycka till med the tents! (haha tälten...)



Pusspuss

2008-11-29 @ 07:10:01
URL: http://lotti.blogg.se/
Postat av: Erika

Kom å hälsa på mig i veckan gumman så bjuder jag på lussebullar å glögg :-) Jag har nominerat din blogg. KRAM O PUSS.

2008-12-01 @ 20:29:44
URL: http://metrobloggen.se/ikas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0