Hur göra?

Jag och mathias har ju ett avd som pågår fram till sommaren. Det innefattar en hel del träning och nu efter magsjuka och annan ångest så ska jag rena mig själv och börja träna då. MEN. Jag tränar nu på medley men känner att jag vill byta. Priset är skitbra där, det ligger rätt nära här, det ingår simning i priset, men deras gym är alltid fullt och det är slitet!! Det är inte alls fräscht. Därför håller jag nu utkik efter andra ställen. Erika tränar ju på NC, så jag håller på att kolla lite på det, och T8ias tränar ju på HS, så jag ska kika lite där med. Men jag är ju både en pass och gym människa, så jag behöver ju kanske ngn som jag kan hoppa in på lite pass med. Men kanske rätt skönt kunna sköta allt sånt själv med? Men iaf mitt mål är att jag till sommaren ska vara fast och några kg lättare. En hel del några faktiskt. Nu är det dags att inta sitt forna jag!! FÖRHOPPNINGSVIS är denna gången här för att stanna och jag HOPPAS TROR VILL att det ska fungera nu. Kanske bara jag hittar ett ställe där jag trivs?

Kom igen! Peppe mig nu då!! Ge mig goda och nyttiga recept med gärna!


Kommentarer
Postat av: Lotti

YOU CAN DO IT!!!!



Ska vi göra det till en tävling? Du på ditt håll och jag i Älmhult? Den som går ner mest % av sin vikt eller tappar flest cm blir bjuden på typ bio eller teater eller något annat?



JAG hejar på DIG i alla fall!:) Puss och godnatt!

2008-11-18 @ 23:17:57
URL: http://lotti.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Tette börja på NC med mig då!! Jag LOVAR att sätta igång dig ordentligt, va beredd på att gå upp tidigt bara ;-) Där finns det bra pass att gå på med. Å så tränar brandmännen där oxå, kan det bli bättre?? Hihi. Pusspuss.

2008-11-19 @ 08:57:04
URL: http://metrobloggen.se/ikas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0