Jag är glad...

...för Erikas skull att hon itne satsade pengar på att jag INTE skulle blogga varje dag, för det var EFTER att Lotti fixat min blogg, vilket inte har hänt än. När det har hänt så ska jag blogga varje dag. Så var glad Erika=)

Denna veckan är hektisk, därför jag inte hinner skriva ngt här. Var på julmarknad med S igår och sen åkte vi till P och J och såg DH. Mycket mysig kväll!

Idag ska jag till skolan, nu snart, sen ska jag hem och plugga och fixa lite på stan, sen ska jag till Älmhuklt ikväll med tåget, sen sova hos Lotti och Nickas för att i morogn åka vidare med tåget till Malmö och till.... LINUS!!!! Ska umgås med han och Vilmer hela dagen i morgon och det skabli sååå mysigt! Bara gå runt i malmö, se deras nya fina hus och ta det lugnt. Har lovat passa Vilmer en liten stund medans Linus ska på möte med. Mys!

Nu ska jag till skolan!
Hoppla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0