Morgonstund har guld i mun...

Idag ska jag till skolan, har inte tid att missa mer av det vi går igenom där, blir tungt hämt aupp sen om jag ens nu kommer fixa denna tentan!

Jag ställde klockan idag med för att jag har lite innan skolan jag ska fixa nu med. Och idag får vi resultatet på Arbetsrättstentan!

Jag ville iaf bara tacka mina två trogna läsare Lotti och Erika för deras stöd, himla söta är ni! Jag är visst duktig på att gåupp tidigt Erika, träna på morgonen är det bästa, då har man det gjort sen och som sagt, man kommer upp med!
Ja Lotti, det kanske vi skulle? Ska vi säga det? Jag har till 1 juni på mig med mit och Tias vad, så vi siktar på det? Stenhårt nu då? Mest i % av sin kroppsvikt! Du får hålla i räkningen för oss båda!!

Nu ska jag äta frukost, sen göra mig ready för en ny dag och åka och köpa batterier till vågen=)
Ha en bra dag allihopa, ser ut att bli fint väder med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0