Ny dag, nya tag i morgon!

Efter lite vännerhäng hos Liine och lite tröstande ord så är jag på väg upp. Flera av problemen har lagt sig. Nu är mitt största problem tentan. Att jag inte klarar den gör mig jävligt besviken på mig själv för jag trodde jag kunde bättre än så! Och att jag deesutom måste tentaplugga till två olika-SVÅRA-tentor samtidigt och utöver det en helt annan kurs med gör mig verkligen deppad nu. Men jag kan inte deppa mer. Redan på mkt bättre humör, ALLT TACK VARE MINA VÄNNER.

Jag fick skratta lite ikväll, ni vet riktiga glada skratt, och fick nu komma hem till Tias som gav mig den största och mysigaste kramen. Jag kommer bli ledsen igen ikväll. En gång bara. Den sista.

Jag är en sån som ger upp lätt. I några timmar, sen är jag fit for fight igen. Bara jag fått vara arg, besviken, ledsen och förbannad en stund. Sen rinner det av. Så kanske förresten inte nu, men i morgon är som jag skrev innan, en helt ny dag. då är det nya tag som gäller. Det är tufft att plugga, men andra har ju klarat det innan mig så då kan jag med fixa det!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0