Städning-in med det rena ut med det sjuka.

Jag har inte glömt bloggen eller så. Nej inte alls. Jag har bara vart en sväng magsjuk=/ Det började i söndags och jag trodde jag var bakis, men det blev jag snart varse om att jag inte var. Piggnade till rätt fort, men ett halv dygn senare blev Tias sjuk med så vi har isolerat oss i vårt sovrum från omvärlden för att inte smitta ner några andra. Så nu ligger jag efter med skolan ännu mer. JIPPIE.

Vad tycker ni om min "nya" blogg då? Lotti som hjälpt mig. Tror inte vi är riktigt färdiga ännu, Headern ska bli lite annorlunda!

Hur var er helg?

Kommentarer
Postat av: Erika

Det va banne mig på tiden! :-) Skönt att du e bättre. Pusspuss

2008-11-18 @ 19:37:11
URL: http://metrobloggen.se/ikas
Postat av: Linus

Min helg var grym! Mest lugnt och skönt hemma med Lotta Vilmer och Julia.

Idag har jag hållit föredrag.

Och din nya blogg är sjuuuuuuuukt snygg:)

Kramish

2008-11-18 @ 20:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0