Step by step...

Idag har vi pluggat. Jag och iiiida var där klockan 09,00 och satte oss. Vi gick hem vid fyra. DÅ var vi så flamsiga och hade redan då pratat i en timme om diverse(HAHAHHA) saker. Vi fick alltså itne så mkt gjort idag som vi velat...

Nu väntar jag på att Tias ska bli klar så jag kan köra han och hans vän till stan för dom ska ut och äta. SJälv ska jag och Lilleman besöka Liine och Alice, sen kanske en sväng ut till mamma med. Ska se om Lilleman och Alice kan bli bundisar!

Nehe om man ska ta och skynda på honom lite, vi ska hämta han kompis snart och Tias kom precis ur duschen!
Jalla jalla!!

(Tänker på dig, mår inte bra när du inte mår bra)

Ha en trevlig helg alla!!

Ps. Min telefon har inte kommit!

Kommentarer
Postat av: Lotti

Om du nu har fått din nya mobil så vill vi se BIIIIIIILDEEEEEER! :)



Pusspuss

2008-11-21 @ 19:15:35
URL: http://lotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0