Vilket krig... (Och min dag i Malmö!!)

...det pågår mot mig? Haha jag ska blogga varje dag(iaf nästan) när Lotti stylat om min blogg, jag lovar(fingrarna i kors OM jag inte fixar det...). Att jag inte hinner blogga så mycket är ju ett väldigt starkt bevis på att jag har bättre saker för mig=)

Nej skojar bara.
Igår var vi hos Fam organiserat kaos. Vi gjorde hemmagjord pizza, badade barn, skällde på hundar, flyttade på hundar som bredde ut sig överallt, städade i ordning och skällde på karlarna som tydligen tyckte det var roliagre snickra altan i regnet och drick öl än umgås med oss? Men det gjorde inte så mycket, vi hade rätt kul utan dom ändå. Vi är ju rätt duktiga på att prata själva med om man säger så=) Efter några glas vin/öl och tre sovande hundar, två sovande barn och en sovande(och snarkandes!!) J så åkte jag och Tias hemåt med vår hund. Vi somnade rätt kvickt sen, helt slut!

I förrgår var ju jag hos världens bästa Linus i Malmö och hade en underbar dag!! Jag sov hos Lotti och Nicklas ons-tors och tåg tåget från Älmhult vid 08.53. Jag hittade till staionen från Lotti och Nicklas alldeles själv!!(Hmm, Lotti KANSKE visade vägen dagen innan. Och det kanske är typ 500m, men ändå?). Lotti och jag satt och pratade massa på kvällen och vi åt lite kvällsfika och så, supermysigt. Jag fick inviga deras nya bäddsoffa!! Den var stenhård, men jag sov sjukt bra, och jag brukar ju alltid ha ont i ryggen men inte denna morgonen! Iaf, satte mig på tåget och blev uppmött av Linus och hans lilla solstråle utanför staionen. Sen åkte vi hme till dem och jag fick gå husesyn i deras nya radhus, superfint!! Verkligen jättemysigt och i ett jättefint område! Sen åkte vi in mot stan där vi lunchade, jag passade Lillen en sväng medans Linus var på möte och sen fikade vi och gick på konstutställning på Malmö Konsthall. Dagen tog ju slut alldeles för fort, och sen satte jag mig på tåget mot Växjö igen. Dagen vara alldeles perfekt och jag och Linus hann prata om det vi skulle prata om och om framtiden och lite så. Ska bli spännande;). När Linus börjar jobba efter pappa-ledigheten nu så ska jag tracka honom och följa med honom på jobbet och se hur det går till! KUL!!

Nu har vi städat och tvättat och diskat och så här, ska bege oss ut mot J och E en sväng och Mathias ska väl fortsätta hjälpa honom med altanen tror jag! Ikväll blir det fest i fina villan på finaste tomten vid Helgahavet i Växjö! Det ska bli mycket trevligt!
Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0