Kontrollera. Be organized!!!!!

Det är väldigt bra om man INNAN man river sönder papret som ska enr i pappersinsamlingen, att det verkligen är DET papret som man ska slänga som man river sönder.
Himla bra vore det. Jag är otroligt oorganiserad. Och jag har ingen kontroll över mig själv, var jag lägger saker(nycklar, plånbok, kort, pengar, saker till skolan, pennor mm).

Lotti, du som kan allt det där, hjälp mig!!

I fredags var det jag ocn Natha som gjorde storaratad entre på slottsstallarna, glad i hågen med en alldeles lagom(??) alkoholhalt i kroppen.
Så här såg det ut på förfesten. Och ja. Det var fler än vi där, åtminstone fem till, men inte just där vi var(Det måste ju tex vara ngn som tar kortet=)) Iaf. Här kommer kortet;

Singstar är väldigt kul!!

Kommentarer
Postat av: Lotti

Snygga ni är tjejer!



Klart jag hjälper dig, jag är fru kontroll :)



Puss

2008-10-06 @ 17:18:08
URL: http://lotti.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag ville lufta min armhåla om någon undrar. :)

2008-10-06 @ 23:52:08
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0