Ny vecka, nya problem

Min vecka började med nackont och huvudvärk. Jag hade verkligen ont. Känner av det idga med, men inte lika farligt!

Igår hade vi föreläsning, och idag ska vi i gruppen plugga i bibblan. Ska försöka komma någonatans idag är det tänkt, det är ju inlämning på fredag! Men jag tror det ska gå bra!

Vi ska även välja inriktningar nu, det är lite jobbigt val. Det är ju ändå ett val om avd vi ska läsa resten av studietiden i prenicip och avgör ev också lite om vad vi kommer jobba med sen. Men jag har till 96% redan bestämt mig. Mitt val skiljer sig från de andra som jag BRUKAR umgås med i klassen. Även med Natha och Oscar och Kim, och det gör ont i mitt hjärta utav bara den. Jag trivs ju så väldigt bra med dem, och jag blir verkligen ledsen över att vi inte kommer gå ihop mer sen... Men måste vara stark och tänka på att läsa det jag vill!

Nu ska jag å ut emd hunden och gör mig iordning! Är väldigt trött idag med, måste börja träna!!


Kommentarer
Postat av: Lotti

Kom igen nu! Lite fler inlägg vill vi ha :)

2008-10-20 @ 10:26:57
URL: http://lotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0