Plugg i biblioteket

Jag pluggar bäst i biblioteket. Jag inbillar mig för att detär för att här finns så mkt kunskap som flyger runt så här fastnar det liksom bäst. Känns bra.

Jag är en periodare. I mat, kläder, musik, ja typ allt. Just nu är jag inne mycket på sallader och kött. Jag älskar det stickade höstiga med leggings-modet som är nu. Jag lyssnar på den mesta musik mest hela tiden. Men jag har ju ett hundratal favorit låtar som jag alltid kommer älska. Denna är en favorit, liksom denna är just nu, f*n fin den är!! Min absoluta favoritlåt genom alla tider är denna. Den ligger mig varmt om hjärtat och kommer alltid att göra. Särskilt fin är den när man är lite nere!

På torsdag ska jag bli bjuden av BÄSTASTE på middag efter min tenta, ska bli supermysigt! Det är en försenad 22-årspresent från BÄSTASTE till mig=) Men, som man brukar säga, bättre sent än aldrig. Vi ska fira min födelsedag och att vi är klara med våra tentor då! Det ska bli vldigt mysigt och kul! Jag tycker också ni ska läsa hennes fiiiiiiiina inlägg om mig hon skrev häromdagen(igår tror jag det var, eller i natt rättare sagt!). Hon är bäst min lilla organizer/städtant/lovehandler/bästis/"kaninteslutaprata"/finafinafinaunderbaraäldstavän. Läs henne blogg, den är rolig och bra!

Nej, dags för mer plugg=) 

Kommentarer
Postat av: Lotti

Vad söt du är!!



Dock tänkte jag först att du menade "kärlekshandtag" men förstod snabbt att det var kärleks-hantering du tänkte på! Haha..



Åhhhh vad jag längtar till på torsdag!! Pusspuss!

2008-10-28 @ 09:42:12
URL: http://lotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0