Plugg. Och en galen Erika i köket.

Nu sitter jag och skriver mitt PM. I köket skuras, sorteras och lagas det mat! Det är Erika som är hemma igen. Och gud vad jag saknat denna papegoja!!
Hon är inte tyst i två minuter, hon är nyfiken, hon tjatar, hon skrattar, hon frågar massa frågor, hon tillrättavisar mig, hon klagar på mig(jag dammsög visst bra!), hon är precis som jag vill ha henne och hon är så sjukt rolig!! Och jag är så glad att hon är hemma ÄNTLIGEN!!!! JAG HAR SAKNAT DIG SÅ GUMMAN!

Nu ska hon göra mat till min sambo som ligger i sängen och är sjuk "Han behöver lagad mat!!". Köttfärssås och pasta!
Du är för rolig!

Om det är någon som  tror att hon är en jobbig kompis som pratar, klagar på mig och är nyfiken så tror ni fel. För hon är så sjukt rolig och ironisk när hon gör det, hela tiden emd glimten i ögat! Hon är en sån person man har roligt med om hon är arg, för hon är så söt!
En gång har jag och Erika bråkat på allvar, remember honey? Det var ändå kul=)

Nu går Erika med snabba bestämda steg in mot sovrummet, öppnar dörren och säger till Tias "Tias, du måste nog börja göra dig klar nu!", så han inte kommer försent till doktorn. Jag ger henne en menande blick "Sluta Tette, jag är arbetslös!"

Och nu sätter hon igång dammsugaren igen(JAG dammsög för två min sen, men tydligen inte tillräckligt bra).

Glömde jag säga att det är tur vi har dig vännen??
THANK GOD för att du är hemma igen=)


Gos med Lilleman i köket där vi bodde innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0