Plugg, ridning och sjukhus?

Vilken dag det varit idag.
Mathias åkte ju som jag skrev tidigare in till sjukhuset idag, eller till vårdcentralen för att dom skulle kolla upp ´vad det var för problem emd hans mage. Sagt och gjort. Efter en halvtimme ringde han och sa att han blev skickad till akuten för de skulle ta mer tester och de trodde det var blindtarmen nu, och inte magkatarr som de trodde först. Sagt och gjort. Älskling satt på akuten i typ fyra timmar innan han fick svaret att han skulle bli inlagd för mer tester i morogn och då eventuellt operation med. USCH. Jag hatar sjukhus. Mathias med. Förtståeligt.
Well.
Kom precis från sjukhuset nu. Det låg en hel del ufon där och längst inne i allrummet vid datorn satt Tias och tryckte med droppställning, iklädd en väldigt fin Landstinget-skjorta. Stackaren. Lider verkligen med honom. Han var piggast av alla på avdelningen, om än hungrig eftersom han inte får äta något nu.

KRYA PÅ DIG ÄLSKLING! Vi hejar på dig här!

Nu ska jag sätta mig i soffan för första gången idag. Erika och jag red innan i eftermiddags och jag är helt slut. En helt underbar dag att rida på! Lotti är här med, dom håller mig sällskap, Erika ska sova här i natt med.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0