Sista racet

Idag är dagen innan dagen D. Dagen med TENTA. Det känns rätt okej. Eller ja, till och från. Ena stunden så känns det som att jag faktiskt kan en hel del, och andra stunden så känns det som att va fan, jag BORDE kunna mer. Men hur som helst så ska det inte vara omöjligt att fixa ett g. Om man bara skriver allt man kan och motiverar sina svar så ska det vara lugnt! Wish me luck.

Hunden är hos dagmatte och ska vara där tills Tias hämtar honom i eftermiddag! Så jag behöver itne tänka på att hämta vare sig honom eller Tias. Så all day long kan jag bara tänka på mig själv och tentan, skönt!

En morot är ju att jag och Lotti ska ut och äta i morgon. Det ska bli så HIMLA KUL!! Bara vi två, lite vin och god mat - och en jävla massa prat!! LÄNGTAR!

Var ute och red igår med Erika, så jävla skönt. Solen sken och det var verkligen perfekt väder, men jag måste köpa handskar och ett par vinterridbyxor sen, för oh my GOD vad kallt det var!! Men Qrut ät en pärla och det är så skönt att komma ut dig och rensa huvudet och få tänka på annat än skolan ibland. Tack Qrut!

Nu ska jag återgå till böckerna. Har en dov huvudvärk idag som inte ville försvinna en efter jag tagit alvedon. Ska vänta en stund sen ta en till, blev lite bättre efter jag drack lite kaffe md mjölk nu. Nu ska vi tydligen packa ihop våra saker och bege oss neråt mot Kim och Oscar som sitter nere i källaren, vi ska diskutera lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0