Tentaångest och munsår

Just nu är jag mitt uppe i en tentaperiod. De senaste veckorna har varit hysteriska. Jag har haft almanackan HELT igentäppt med saker som ska göras. Först idga känner jag, shit, jag kan disponera min tid fritt. Visst, jag måste ju plugga, men det känns itne som ett måste eftesom det är väldigt intressant, och det känns ohyggligt bra känns det som. Har man hängt med på lektionerna, itne missat seminariumen och läst lite hit och dit, så tror jag man fixar det. Jag förstår det mesta känns det som. Känns väldigt bra.

Ikväll ska jag belöna mig emd lite rödvins-mys Antagligen hos Liine. Ska bli superfredagigt!!

Nu ska jag gå och klä på mig, ska åka med mamma hem efter hon slutat nu, och gå ut med hunden och plugga lite till. Kanske kan lura in henne på Hm och systemet med=)

ha en trevlig helg allihopa!

Ps. Erika, VÄLKOMMEN HEM!!!!!!!!!!!.
Lotti: LYCKA till på tentan!!!

Kommentarer
Postat av: Lotti

Tack så mycket hjärtat! Lycka till själv med plugget! Du får snart komma hit så vi kan "belöna oss" med en tripp på IKEA ;)



Pusspuss, hoppas du hade en trevlig kväll igår!

2008-10-25 @ 18:28:41
URL: http://lotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0