Helg IGEN?

Haha jag har haft denna diskussionen här innan men på allvar? Det är ju fredag idag.
Vart fan tar tiden vägen? Aja, orkar inte...

Nu sitter jag och bästa-Natha i skolan och pluggar, eller ja, skulle pluggat, som ni kanske fattar=) Vi skickade hem Kim för han är hängig, så han kan vila upp sig lite.

I helgen har vi inte så mycket planerat. Ska bli sjukt skönt. Mest umgås med familj och lite vänner, ska bli skoj!!

Igår så var jag hos lasse, vi stack och handlade och när vi kom hem stack han ut och sprang och jag gjorde mat, pasta och köttfärssås blev det, smarrigt! Lagom till Idol dök Danne och Katta upp och vi kollade påd et och Vem slår Filip och Fredik, riktigt bra program! Jag åkte hem efter att vi tittat på lite bilder och skrattat åt Gordon Ramsay i Hell´s Kitchen. My GOD vad han är aggressiv! Kul titta på.

Hoppas ni alla(Natha, Erika och Lotti då) får en bra helg! Vi hörs flickor!

Och by the way;
Erika: Jag saknar dig med!! Vi kommer ner snart, jag vill se hur du bor!
Lotti: Brukar du bada i vattenpölar på hösten? Du är för rolig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0