Nytt försök

Jag har skrivit åtminstone ett inlägg sen sist, men det försvann, OCH det la sig inte i arkivet eller så...

Idag är jag på jobbet. Det är otroligt skönt komma iväg ifårn plugg-luvet ett litet tag ibland, om än så flr 6-8 timmar. Tempot i skolan är väldigt högt, och jag klagar inte på det, för kursen vi läser är väldigt intressant, det tycker nog de flesta verkar det som. Men ibland måste min hjärna få ta en paus ifrån paragrafer. Och ifrån LAS. Och ifrån case hit och dit. Och det gör jag bäst genom att vara på jobbet och jobba och prata med trevliga kollegor och kunder.

M är iväg denna veckan så jag ska rida och mocka hästboxar hela helgen typ, och jag ser fram emot det! Det är så skönt komma ut och rida, och i förrgår när jag red var Natha med! Hon var superduktig och jag var så imponerad av henne. Både hon och Qrut tyckte det var superkul, det syntes! Hon är för härlig Natha, många plus till dig gumman!

Lägenheten ser ibland bra ut och ibland är den stökig. Igår hade vi massa disk(som Tais skulle tagit, men?) och jag bestämde mig innan jag kom hem från stan på em att jag skulle baka på kvällen. Först diska då. När jag kommer hem vid sextiden så har ÄLSKLING vart och köpt en bänkdiskmaskin och diskat allt i köket=)
Hur glad blir man då? JO VÄLDIGT! Sen bkadae jag bröd och gjorde sparris och purjulökspastasås. Mums!!

I eftermiddag ska jag kanske se om jag kan få träffa Lasse en sväng, han kom hem från malta igår efter en veckans semester där, kul. För honom. Sen ska jag ta ett långt skönt, VARMT bad, för nu mina vänner, nu är vintern på väg. Handskar och mössa på!

Kommentarer
Postat av: Lotti

Usch vad deprimerande med kallt väder. FAAAAST ändå mysigt!! Här kan man urskilja om man är optimist eller pessimist. Man kan tänka antingen :

- HÖST! Kallt och ruggigt och grått och slask. Blösta strumpor och alltid frusen.

Eller kan man tänka:

- HÖST! Värmeljus och filtar och varma bad och höstlöv och bada i vattenpölar. Raggsockar och mysigt kallt.



Okej, önskar ibland att jag hade en blogg... Får ventilera genom dig:)



KUL (!!!) iallafall att du skriver lite här! :)



Och om inte lars vill träffa dig är jag sugen...



Pusspuss



(Checka in min hemsida ovan(nedan?), aka mitt liv numera. Jag andas genom mäklarprogrammet, känns så iaf!)

2008-09-18 @ 16:33:31
URL: http://www.mah.se/fastighetsmaklare
Postat av: Erika

Miss you bejbi! Puss

2008-09-18 @ 18:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0