Sanna vänner kan man lita på

Jag vet, nu skrattar Lotti och Erika och Jennie åt mig. Men det är ju så. Sanna vänner kan man lita på.

Tack Natha och Erika för era upplyftande kommentarer idag, det behövdes, ni är underbara! Kärlek till er. Hoppas din kväll blir kul Natha, hade jag orkat hade jag kommit och quizzat=)

Jag har vart ute i Paradiset en stund och gått en sväng i skogen med min svart fara och mamma. Det var skönt. Solen lyste så fint över kalhyggena nu när den höll på att gå ner och var alldeles orange och jag fick lite mer kraft.

Nu ska jag ta en låååång vaaaaarm dusch sen ska jag krypa ner i soffan med en filt och lite te och titta på idol.
Mathias är och spelar tennis så han kommer nog när som, så han kommer nog joina mig i soffan med te han med! Han är nog inte svårövertalad nu när han med är rastad=)

Var och hälsade på Tias mamma innan med, hur längesen som helst jag träffade henne, men hann bara vara där i två minuter för hon skulle iväg, men vi ska dit på mysmiddag i morgon så då hinner jag prata mer med henne!

Ha en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0