Veckan som gått

Veckan som gått har gått väldigt fort den med, lite lite jobb, plugg, skola och umgänge med diverse roliga människor.  Veckans höjdpunkt var fan igårkväll i Lasses soffa, TITTANDES PÅ IDOL!!
Jag har inte vart något jättefan av idol innan så, men igår tyckte jag det var så spännande!! Nu hade man ju lärt känna några av de som är med och fått sina favvisar, och då skulle man se vilka man skulle få se i TV-rutan emr sen, sjungandes lite mer uppiffade och tränade på sång och dans! Fy sjutton vad kul!
Jag blev besviken att Alexandra och Alexander åkte ut, dom var väldigt stora favoriter. Men jag är fruktansvärt glad att Loulou gick vidare!! Vilken röst!! Och vilket gung hon får mig att känna när hon sjunger, ballad som något annat. Hon är en av mina favoriter! Sen tycker jag annars att Jenny, Linda(som har världens coolaste hår!!) och Lars. Sen går det inte neka till att Robin B har de finaste ögonen i hela idol=)

Ikväll blir det tjejmiddag hos Liine, vi blir typ sex stycken som ska göra sommaren sista grillning och spela spel och mysa. Det ska bli superkul. Sussie och Hanna kommer och dom har vart i USA nu, så har väl itne träffat dom på 2-3 veckor så det ska bli supersuper kul!
Imorgon ska vi på invigning hos en kund till Mathias jobb, blir bjudna på mat, dricka och underhållning, ska bli kul!!

En stor kram till J och E!!!!!

Nu ska jag läsa lite, sen ska jag till skolan och äta med Natha sen på föreläsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0