Middag med Emmisen och Lasse

Ikvällhar Emmisen och Lasse varit här på middag. Tias åt lite efter för han spelade fotbollsmatch.
Himla gott blev det och trevligt sällskap som alltid.
Vi åt ungsbakade grönsaker med kycklinggryta. Alltid en hit.

Nu ska vi lägga oss och titta på NCIS, en utav våra favvoserier. Den är så bra.

Dagen började med en långpromenad med Lilleman. Efter det cyklade jag fram och tillbaka till Johan och sen fram och tillbaka till Liine. Så lite har jag rört på mig idag. Börjar bli mer och mer taggad för att börja träna nu. Liine och jag ska kanske på BodyBalance i morgon med. Hoppas hon kan, annars blir det nog inte av att jag åker dit själv.

Vi ska även köpa ny dator nu med, en bärbar. Vår stationära har lagt av nu, fast vi jag tror inte problemet är så stort, så det går nog att fixa, måste bara ha ngn som kan, några tips?

Har städat sovrummet idag och Ä L S K A R när det är ordning. Jag fattar inte varför jag inte gör det oftare ;)
I morgoon ska jag ha "ta-hand-om-Lilleman-dag" och städa vidare så hela lägenheten är i ordning till jag börjar skolan. SÅ himla mkt skönare då.

Ha det så bra alla därute.

Ps. Det kommer komma lite bilder från min sommar. Var tänkt ikväll med min kamera tycker inte om Jennies dator tydligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0