Nemo har tittat fram.

Här omdagen ringde Lotti mig och sa att de fått tid för fotografering i stan hos Emelie på fredag klockan tio och undrade om jag kunde fixa hennes hår och sminka henne. Det bestämdes att hon skulle komma till mitt jobb vid åtta så jag hann fixa det.

Igårkväll så messade Lotti mig vid 23:36 och vi messade om att vi idag då skulle ses och så bestämdes det.
Jag sov sjukt dåligt inatt och vaknade vid flera tillfällen av att mitt öga värkte. Vid kvart i sju gick jag upp och gjorde mig iordning. Klockan 07:05 ringde hem telefonen. Hemligt nummer. Jag tänkte genast att det J*vla säljarna aldrig ger med sig och svarade med otrevlig röst. Det var Lotti som sa "tja". Hon berättade att de i natt hade fått åka in och att det på morgonen tittat ut en liten kille på dryga 2.5 kg. Jag trodde ju såklart inte på henne och frågade nog femton gånger om hon ljög för mig. Men nej, en timma och 15 min tidigare hade han anlänt. När jag insåg det så började jag böla såklart. Blödiga jag :)

Men nu ÄNTLIGEN är han här. Om än kvickt och utan förvarning, men det är ju så kul. Fick precis en bild på honom från Nicklas och jag kan lova att han är så sjukt söt!!! Liten och go=)

Kan ni tro det? Att hon blivit mamma...?


Jag är så glad för er skull!!!!!
GRATTIS!


Kommentarer
Postat av: Lotti

Tack för det fina inlägget :)



Men var FAAAAN har du hittat det kortet? Jag ser ju helt GALEN ut... Jag kan för övrigt inte heller fatta det...:)



Pussar och kramar ifrån MILO och mig!

2009-08-22 @ 15:44:58
URL: http://lotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0