Sommar och sol

Just nu sitter jag i Emma och Lasses trädgård och har det bra!
Jag och Emma ska jobba på Kalle-dagarna ikväll i ett öltält, Lasse ska jobba på Rix Fm-festivalen. Kommer bli en rolig kväll.

Sen sist jag skrev har det hänt mkt; Jag har varit på Öland, två gånger i Karlskrona, Ronneby, storebror med familj har varit här i en vecka, jag har jobbat lite och varit i Kalmar och hälsat på nytillskotet i familjen Danelö-Sethsson(riktig liten pingla!!)
Jag har det superbra, hoppas ni har det med! Jag ska uppdatera er emd bilder på sista veckornas händelser så snart vårt internet hemma har börjat fungera(snart en månad sen det gick sönder!!). Lite ovän med vissa bredbandsleverantörer just nu.

Allt är bra iaf, solen lyser på oss nu med och det är så himla skönt!!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0