Världens bästa 28-åring!

GRATTIS ERIKA på din födelsedag!!

Har ju ny dator så kan inte lägga ut några bilder, har inga på denna datorn! Men säga GRATTIS går ju!!
Hoppas din dag varit bra vännen, och att du inte får alltför mycket träningsvärk i morgon!!

Idag har skolan börjat och det var ett uppvaknande att återigen kastas in i den akademiska världen.
Det är verkligen kul och jag ser fram emot det sista året, ska bli superkul. Kan inte fatta att det är sista året.
Vi börjar emd att läsa Europarättslig reglering, och eftersom jag inte kan så mkt om hur EU fungerar eller dess rättssystem så ska det bli väldigt intressant. Eftermiddagens föreläsning gav faktiskt en rätt bra bild av hur det är uppbyggt så har ju lärt mig rätt mkt redan!!

Nu ska jag göra falukorv och potatismos!

So long my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0