Här händer det saker...

Fanatsilös rubrik, jag vet. Men det har faktiskt hänt en del saker.

Häromdagen flyttade jag och Mathias och Lilleman ut i skogen till Liine o Kaians hus. Deras kisse behöver lite sällskap och huset behöver någon som ser till att det inte blir för kallt här!
Igår eftermiddag var jag och Mathias och tog vaccinet och idag vaknade vi båda(Mathias värre) med superont i armen de tog sprutan i. Vi gick på promenad med Lilleman och mötte på vägen Liine o Kaians granne med sina hundar ute. Hon förklarade för oss en runda på 4 km man kunde gå, en perfekt morgonrunda med Lilleman!

Efter en stund såg jag fyra skuggor skymta en bit bort över vägen. Snabbt som tusan så hann verkligen inte se, kanske inbillade jag mig bara? Mathias trodde iaf det och vi kom väl överrens om att det inte var något. Tjiiiiiiii fick vi.
Efter 3/4 av rundan ställer sig Lilleman som är lös, 3 m framför oss och glor rakt in i skogen. Sen går allt väldigt fort. Han står väl där i några sekunder, sen går han fram en bit. I samma veva brakar det till i skogen precis vid Lilleman och ut kommer fyra grisar. De springer tvärs över vägen vi går på och Lilleman hamnar liksom mitt bland dem. Som tur väl är hände inget, de sprang rakt över vägen bara. Men SHIT vad mitt hjärta flög upp i halsen. Jag skrek LIIIIILLLLLEMMMMMAAAAANNNNNNNN rakt ut och trodde han skulle dö(jag dramatisk? Va? Neeeeeeeeeej... Vildsvin är faktiskt livsfarliga!!!)

Det gick bra iaf och nu är vi hemma och välbehållna!

Messade lite med Liine innan som berättade att Leon nu fått komma ut från sin kuvös!! Ett jättesteg för den lille och vi är så glada för deras skull!! GRATTIS till er!!

Nu ska vi se Brüno!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0