Liten uppdatering!

Nu var det ett tag sen IGEN jag skrev här, men bättre sent än aldrig!

I helgen var det fullt ös. I fredags så var det lite fredagsmys och idol-finals tittande ute hos Liine och Kaian. Lika skönt varje gång man träffar dem och dem är så glada över sin lilla plutt=) Fick ett kort på han igår och han har minsann gått upp en hel del i vikt och har nu passerat 1.5 kg-strecket, DUKTIG kille!!

I lördags fick vi även ett mess från Stiffe o Verre som hade kommit hem från BB med sin lilla Felicia! ÄNTLIGEN en liten tjej man kan köpa lite kläder till! Har ju bara haft Belle-Bus som tillskott till tjejgänget på sistone!

I lördags åkte jag och mathias och alla hans jobbarkompisar med fruar och sambos till Ronneby Brunn där vi blev bjudna på bowling och glögg först sen ett GIGANTISKT julbord med julshow. Vi hade verkligen supertrevligt och festade sen på rummen och hann med en sväng på nattklubb med! Vi hade verkligen supertrevligt. Massa roliga kommentarer och trevligt folk!

I söndags begav vi oss från Ronneby mot Älmhult. Inte speciellt svårt att hitta från Ronneby till Älmhult... BAH! Trodde vi ja!! Det slutade med att det tog oss en timme att hitta vart vi skulle svänga av(efter att pappa snabbt förklarat för oss innan vi åkte) och ca 30-40 min att köra dit! Haha, jag fick ringa Lotti 30 min innan vi skulle vara där och jag behövde inte ens säga när jag ringde att vi blev lite sena, hon hade redan listat ut det och sagt till Nicklas att antingen kommer vi 30 min innan eller 30 min efter=) Vi blev faktiskt bara 10-15 min försenade så det var lugnt.

Väl i Älmhult började vi med att hälsa på alla. Det var Lottis föräldrar med respektive och Lottis syster med sin familj. Även Lottis mormor och hennes sambo var där och såklart hela Nicklas familj=). Efter detta fick vi klä på oss och gå ut på Lotti och Nicklas altan där Lotti o Nicklas hade dukat upp emd champagne. Dem berättade varför dem valde att ha en namnfest och om Milos två namna (Milo Theodor). Mycket trevligt var det! Nicklas hade gjort thaikycklinggryta och till efterrätt blev det cheesecake med varm bärsås!
Milo fick så himla mycket fina presenter i form av halsband, jättefina barnblcker, spargrisar, gosedjur, fina små texter som en del hade skrivit och tavlor! Jag tror Lotti och Nicklas (och Milo såklart!!) var nöjda med dagen.

Idag har jag och Sussie simmat och badat bubbel och bastat så nu är man en helt ny människa. Jag har supermkt i skolan och ligger nog lite efter så tänker inte säga så mkt o det. Får lite ont i magen när jag tänker på det=) Bara att stå ut, inte långt kvar nu!!

Nu ska jag och Jennie ut i snön och ta kort. Här snöar supermkt nu!!=) HÄRLIGA JUUUUL!

Om exakt en vecka kommer min storebror, Pernilla, Anton, Fabien och Wilda ner till oss och ska vara här hela julen och nyår! Att jag längtar!!!

GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: pernilla

Vi längtar oxå, Wilda hon går runt här med sina låtsas mobiler och ringer till er stup i kvarten. När man frågar henne vem hon pratar med så är det oftast Tette, farfar eller Agneta, så jag tror att hon längtar med.

2009-12-15 @ 19:08:29
URL: http://familjenthomasson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0